Pojetí člověka, společnosti a státu u Platona – Bc. Nela BARKOVÁ
Bc. Nela BARKOVÁ
Diplomová práce
Pojetí člověka, společnosti a státu u Platona
The Plato´s conception of a human being, a society and a state
Anotace:
Tato teoreticky zaměřená práce pojímá problematiku člověka, společnosti a státu v díle a dobovém kontextu antického filosofa Platóna; hodnocení Platónovy koncepce v díle britského filosofa Karla Poppera a využití tohoto tématu na poli výuky občanské výchovy a dějepisu pro druhý stupeň základních škol a základů společenských věd a dějepisu pro střední školy v České republice.Abstract:
This theoretical thesis is dealing with issues of a human being, society and a state in a piece of work and a period context of Ancient philosopher Plato; with evaluation of Plato´s conception in a piece of work of British philosopher Karl Popper and with use of this topic in teaching Civics and History in lower secondary education and Social studies and History in upper secondary education in the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 3. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Petr Zima, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BARKOVÁ, Nela. Pojetí člověka, společnosti a státu u Platona. Olomouc, 2018. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství anglického jazyka pro 2. stupeň základních škol a učitelství základů společenských věd a občanské výchovy pro střední školy a 2. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Jak se učí základy společenských věd na prestižních středních školách v České republice a Velké Británii
Vanda Staňková -
Výchova občana v rámci předmětu základy společenských věd na gymnáziích
Hana Sýkorová -
Srovnání vybraných národních vzdělávacích plánů se zaměřením na základy společenských věd
Marcel Jung -
Současné pojetí výuky evropské integrace v hodinách dějepisu a základů společenských věd na gymnáziích
Bára Vencálková -
Rozvoj nadaných žáků ve výuce základů společenských věd
Tobiáš Štěpánek -
Přínos uměleckých předmětů pro výuku dějepisu a základů společenských věd na středních školách
Kristýna Hvižďová -
Život a dílo bratří Mannů: využití v ZSV (základy společenských věd)
Alois LEXA -
Tvorba pracovních listů ve výuce předmětu základy společenských věd na praktické škole dvouleté
Veronika HÁJKOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva