Využití metody prožitkového učení v mateřské škole – Zuzana NOVÁKOVÁ
Zuzana NOVÁKOVÁ
Bakalářská práce
Využití metody prožitkového učení v mateřské škole
Use of the experience learning method in kindergarten
Anotace:
Předkládaná práce se zaměřuje na využití prožitkového učení v mateřské škole. Práce je členěna na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je charakterizováno učení, jsou popsány druhy učení, podrobněji učení prožitkové. Dále je zde vymezeno místo pro-žitkového učení v RVP PV. Praktická část se zaměřuje na přímou práci s dětmi formou prožitkového učení. Obsahuje soubor vhodně zvolených prožitkových …víceAbstract:
The presented work focuses on the use of experiential learning in the kindergarten. The work is divided into theoretical and practical part. The theoretical part characterizes learning, describes the types of learning, more specifically experiential learning. Furthermore, the place of experiential learning in the RVP PV is defined here. The practical part focuses on direct work with children in the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 8. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Bc. Pavel Adámek
Citační záznam
Jak správně citovat práci
NOVÁKOVÁ, Zuzana. Využití metody prožitkového učení v mateřské škole. Ústí nad Labem, 2021. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Prožitkové učení v mateřské škole
Marie KŘÍŽOVÁ -
Využívání metod dramatické výchovy při výuce etické výchovy na 1. stupni málotřídní školy
Daniela MATYASKO -
Strategie učení se jazyku a preference stylu učení se jazykům ve výuce anglického jazyka
Kateřina Hibšová -
Učení na pracovišti a role starších pracovníků v něm
Zuzana Vařejková -
Využití celoživotního učení se u seniorů v pobytových zařízeních
Vlastimil Klepáč -
Přístup k rozvoji percepčně-motorických funkcí u žáků se specifickými poruchami učení ve škole hlavního vzdělávacího proudu
Kateřina Macháčková -
Desková hra jako prostředek výtvarné výchovy
Viktorie Odehnalová