Neuromarketing a analýza nákupního rozhodování dle specifické typologie zákazníků – Nikola Jarolímová
Nikola Jarolímová
Bakalářská práce
Neuromarketing a analýza nákupního rozhodování dle specifické typologie zákazníků
Neuromarketing and analysis of purchase decision according to special typology of the costumer
Anotace:
Bakalářská práce na téma Neuromarketing a analýza procesu nákupního rozhodování dle specifické typologie zákazníka se zaměřuje na využití metod neuromarketingu v praxi. Neuromarketing je jednou z metod marketingového výzkumu a symbolizuje propojení neurovědy s marketingem. Cílem této bakalářské práce je na základě výzkumu psychofyziologických reakcí respondentů a aplikace emočního modelu Limbic analyzovat …víceAbstract:
The Bachelor's thesis on the topic of Neuromarketing and analysis of purchase decision process according to special typology of the customer is focused on the use of neuromarketing methods in practice. Neuromarketing is one of the marketing research methods and it represents the combination of neuroscience and marketing. This Bachelor's Thesis aims to analyse the use of neuromarketing methods in marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 6. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/46264
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2015
- Vedoucí: Ondřej Pešek
- Oponent: Jaroslav Jančík
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/46264
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Importance of sustainability within the fashion industry in the purchase decision making process of Gen Z.
Gyuzal Kuspakova -
Optimization of Order and Purchase Process in SAP and Integration with Print System
Radovan Nieslanik -
Online marketing communication and Consumer behavior at Dhathri Ayurveda Pvt. Ltd.
Visakh Raj -
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company (FMCG)
Timur Panov -
Datamining and its use in Marketing Communication
Nishant Raj -
Sustainability as a Theme for the Nykaa Marketing Communication
Rajnandni Selvraj Naidu -
On-line Marketing Communication & Virtual Assistans: A Case Study Of Indian Hospitality Industry
Diksha - -
Marketingová komunikace společnosti Kolormad proces s. r. o.
Veronika Procházka