Nikola Jarolímová

Bakalářská práce

Neuromarketing a analýza nákupního rozhodování dle specifické typologie zákazníků

Neuromarketing and analysis of purchase decision according to special typology of the costumer
Anotace:
Bakalářská práce na téma Neuromarketing a analýza procesu nákupního rozhodování dle specifické typologie zákazníka se zaměřuje na využití metod neuromarketingu v praxi. Neuromarketing je jednou z metod marketingového výzkumu a symbolizuje propojení neurovědy s marketingem. Cílem této bakalářské práce je na základě výzkumu psychofyziologických reakcí respondentů a aplikace emočního modelu Limbic analyzovat …více
Abstract:
The Bachelor's thesis on the topic of Neuromarketing and analysis of purchase decision process according to special typology of the customer is focused on the use of neuromarketing methods in practice. Neuromarketing is one of the marketing research methods and it represents the combination of neuroscience and marketing. This Bachelor's Thesis aims to analyse the use of neuromarketing methods in marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 6. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2015
  • Vedoucí: Ondřej Pešek
  • Oponent: Jaroslav Jančík

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/46264