Analýza destinačních stakeholderů v Jihočeském kraji – Pavla Zaunmüllerová
Pavla Zaunmüllerová
Diplomová práce
Analýza destinačních stakeholderů v Jihočeském kraji
Analysis Destination Stakeholders in the South Bohemian Region
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na problematiku plánování rozvoje turismu v souvislosti s konceptem udržitelné konkurenční výhody, které je možné dosáhnout zapojením regionálních stakeholderů do fáze implementace strategie. Jejím cílem je zhodnocení způsobu spolupráce mezi regionální organizací destinačního managementu a destinačními stakeholdery při procesu implementace priorit Strategie rozvoje cestovního …víceAbstract:
This thesis is focused on the issue of tourism planning within the context of sustainable competitive advantage which can be reached by an engagement of regional stakeholders into the phase of strategy implementation. Its aim is to evaluate cooperation between regional destination management organization and destination's stakeholders during the implementation process of strategic priorities defined …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 2. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/44632
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 1. 2015
- Vedoucí: Martin Luštický
- Oponent: Martin Musil
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/44632
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Tourism Stakeholder Cooperation - the Case Study of Brno
Milica Djoric -
Stakeholder management v turistickém potenciálu a tvorbě nabídky destinace
Roman Dáňa -
Dark tourism v České republice a jeho potenciál se zaměřením na disaster tourism
Kateřina Čejková -
Global Tourism Trends and their Impact on International Tourism in Vietnam
Thuy Quynh Khuc -
Digital Marketing for promoting Thailand Tourism, Case Study: The Tourism Authority of Thailand
Nunthanut Kewsuwan -
Medical tourism ako súčasť produktovej ponuky v cestovnom ruchu
Patrik Vargovčák -
Smart tourism - rozvojové priority destinací cestovního ruchu
Eva Karpíšková -
Factors affecting tourism in Pakistan - tourism potential and strategies for development as an industry in Pakistan
Feraz Amir