Adam Kuba

Bakalářská práce

Marketingový plán pro firmu PROFIL NÁBYTEK, a.s.

Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou tvorby marketingové strategie u konkrétní-ho nábytkářského podniku. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část.Teoretická část definuje základní pojmy marketingu a marketingového plánování čer-pané z dostupných literárních zdrojů. Informace získané z teoretické části jsou aplikovány v části praktické. Praktická část obsahuje návrh marketingového plánu …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with an issue of marketing strategy in a particular furniture company. The thesis is divided into a theoretical part and a practical part.The theoretical part defines basic marketing and marketing planning concepts ob-tained from available written sources. The information gained from the theoretical part is implemented in the practical part. The practical part contains a suggestion …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2020
Identifikátor: http://theses.cz/id/pz1z8v/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 6. 2020

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty

České vysoké učení technické v Praze

Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení a ekonomika průmyslového podniku