Vplyv sociálnych sietí a recenzných portálov na kvalitu služieb vybraného hotela – Zuzana Mišková
Zuzana Mišková
Diplomová práce
Vplyv sociálnych sietí a recenzných portálov na kvalitu služieb vybraného hotela
Vliv sociálních sítí a recenzních portálů na kvalitu služeb vybraného hotelu
Anotace:
Cílem diplomové práce je zjistit vliv sociálních sítí a recenzních portálů na kvalitu služeb v Hotelu Louren **** v Praze a jejich význam a postavení v marketingových činnostech daného hotelu. První část práce se věnuje těmto médiím obecně, jejich výhodami, možnými riziky a radami, jak je v praxi využívat. Druhá část práce zkoumá využití těchto médií ve vybraném hotelu. Součástí práce je i výzkum vnímání …víceAbstract:
The aim of the thesis is to determine influence of social media and hotel review sites on quality of services of Louren Hotel **** in Prague and their major role in the marketing activities of the hotel. The first part deals with these media in general, their benefits, potential risks and advice, how to use them in practice. The second part examines the use of these media in selected hotel. Research …víceAbstract:
Cieľom diplomovej práce je zistiť vplyv sociálnych sietí a recenzných portálov na kvalitu služieb v Hoteli Louren**** v Prahe a ich význam a postavenie v marketingových činnostiach daného hotela. Prvá časť práce sa venuje týmto médiám všeobecne, ich výhodami, možnými rizikami a radami, ako ich v praxi využívať. Druhá časť práce skúma využitie týchto médií vo vybranom hoteli. Súčasťou práce je aj výskum …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 10. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/40989
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2014
- Vedoucí: Jiřina Jenčková
- Oponent: Martin Vaško
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/40989
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
-
Reputation management in hotel marketing
Ekaterina Semina -
Dopady onemocnění COVID-19 na hotelový marketing
Mariia Otstavnova -
Social media in hotel marketing
Barbara Šinályová -
Marketing hotelových řetězců - Hotel Golden Key
Anna Smrčková -
Content media in hotel marketing
Asiya Khalitova -
Hotel and Gastronomy Digital Marketing and Social Media Strategies
Begaim Saidyldaeva -
Marketing Mix of the Hotel "U Lišky"
Anastassiya Issakova -
Hotelový marketing v lázeňském cestovním ruchu
Veronika Urbánková