Metody výuky čtení a jejich realizace v praxi – Mgr. Kateřina AMBROSOVÁ
Mgr. Kateřina AMBROSOVÁ
Diplomová práce
Metody výuky čtení a jejich realizace v praxi
Reading education methods and implementation in profession
Anotace:
Cílem této práce je poskytnout souhrn prvopočátečních metod čtení a zjistit, do jaké míry jsou tyto metody využívány na 1. stupni ZŠ v Jihomoravském kraji. Teoretická a praktická část je striktně oddělena vlastním výzkumem. Teoretická část se věnuje prvopočátečním metodám čtení a dalším možným metodám prvopočátečního čtení. Těžištěm této práce je souhrn a praktické využívání metod prvopočátečního čtení …víceAbstract:
The aim of the thesis is demonstrate complex of the primordial methods of reading education and find the using these methods in 1st elementary school in South-Moravia region. The abstract part and the practical part is strictly separated. The abstract part is about primordial and the other methods of reading education. The center of the thesis is practical using these primordial methods of reading …víceKlíčová slova
Analytické metody výuky čtení syntetické metody výuky čtení pražská školní etnografie rámcový vzdělávací program J.A. Komenský Waldorfská škola Montessori škola Winnetská soustava Metoda dobrého startu Metoda párového čtení gramotnost fixace sakadické pohyby regresivní pohyby diferenciace identifikace čtecí pole analytická etapa syntetická etapa pravá hemisféra levá hemisféra
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 4. 2010
Zveřejnit od: 9. 4. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 5. 2010
- Vedoucí: PaedDr. Helena Šimíčková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
AMBROSOVÁ, Kateřina. Metody výuky čtení a jejich realizace v praxi. Ostrava, 2010. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 9.4.2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 9. 4. 2010 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / sz-Hv
Práce na příbuzné téma
-
Srovnání analyticko-syntetické a genetické metody výuky čtení v kvalitě čtenářského projevu žáků na prvním stupni ZŠ
Tereza Pavlíková -
Využití analyticko-syntetické metody a metody Sfumato při práci s žáky s parciálními poruchami
Lucie ŠROMOVÁ -
Metody a organizační formy prvopočátečního čtení na základních školách
Kateřina Svobodová -
Komparace analyticko-syntetické a genetické metody ve výuce na 1. stupni ZŠ
Hana CHLUMSKÁ -
Zpracování analyticko-syntetické metody čtení v učebnicích od nakladatelství Fraus, Nová škola a Studio 1+1
Kateřina HOFMANOVÁ -
Volba výukové metody prvopočátečního čtení
Zdeňka SCHABJUKOVÁ -
Metody a organizační formy prvopočátečního čtení na základních školách
Kateřina Svobodová -
Komparace výukových metod čtení na 1. stupni speciálních škol se zaměřením na metodu SFUMATO
Aneta ČERNÁ