Změny postojů české veřejnosti k reklamě – Bc. Lukáš Sajvera
Bc. Lukáš Sajvera
Bakalářská práce
Změny postojů české veřejnosti k reklamě
Changes of the development of attitude of the Czech public towards advertising
Anotace:
Bakalářská práce s názvem Změny postojů české veřejnosti k reklamě pojednává o jednom z nejdůležitějších nástrojů komunikačního mixu, a to reklamy. Práce je pomyslně rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je čtenářům přiblížena část rozsáhlé problematiky reklamy – od zasazení reklamy do kontextu marketingové komunikace, přes definice, historie, cílů, funkce, až na přehled reklamních …víceAbstract:
Bachelor thesis named Changes of the development of attitude of the Czech public towards advertising is focusing on one of the most important instruments of the communication mix - advertising. The thesis is divided on a theoretical and a practical part. The theoretical part is introducing a part of wide problematics of advertisement to the readers - from setting the advertisement in the context of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/wcc05/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2018
- Vedoucí: prof. Ing. František Zich, DrSc.
- Oponent: Mgr. Jitka Cirklová, M.A.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Attitudes of Stakeholders and Consumers towards Ethical and Environmental Marketing
Daniya Dyussengulova -
Co snižuje důvěru české veřejnosti k reklamě?
Jana Háková -
Postoje české veřejnosti k reklamě s důrazem na problém životního prostředí
Tereza Miksová -
Komparativní zkoumání postojů mladých Čechů a Rusů k reklamě
Maria Mudzhikova -
Neuromarketingový přístup k reklamě
Simona Meňhartová -
Postoje k genderově stereotypní reklamě ze strany příjemců
Eliška Dejmková -
Analýza postojů spotřebitelů k reklamě na sociálních sítích
Radek Stankuš