Bc. Eliška Dejmková

Bakalářská práce

Postoje k genderově stereotypní reklamě ze strany příjemců

Attitudes of recipients to gender stereotyped advertisement
Anotace:
Tato bakalářská práce se věnuje genderově stereotypnímu zobrazování žen a mužů v reklamě a následkům, které tyto reklamy vytváří. Zabývá se také rozdíly v názorech a postojích příjemců na základě pohlaví a věku. Cílem práce je zjistit, jak lidé vnímají a hodnotí zažité genderové stereotypy v reklamě, jaký na ně mají vliv, a jestli je toto vnímání pozitivní či negativní. Je zaměřena především na reklamu …více
Abstract:
This bachelor thesis is devoted to gender stereotyping of women and men in advertising and the consequences that these ads create. It also addresses the views and attitudes of beneficiaries based on gender and age. The aim of the work is to find out how people perceive and evaluate established gender stereotypes in advertising, how they affect them, and whether this perception is positive or negative …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 6. 2021
  • Vedoucí: PhDr. Marta Vohlídalová, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Markéta Šnýdrová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.