Bc. Lukáš Sajvera

Bakalářská práce

Změny postojů české veřejnosti k reklamě

Changes of the development of attitude of the Czech public towards advertising
Anotace:
Bakalářská práce s názvem Změny postojů české veřejnosti k reklamě pojednává o jednom z nejdůležitějších nástrojů komunikačního mixu, a to reklamy. Práce je pomyslně rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je čtenářům přiblížena část rozsáhlé problematiky reklamy – od zasazení reklamy do kontextu marketingové komunikace, přes definice, historie, cílů, funkce, až na přehled reklamních …více
Abstract:
Bachelor thesis named Changes of the development of attitude of the Czech public towards advertising is focusing on one of the most important instruments of the communication mix - advertising. The thesis is divided on a theoretical and a practical part. The theoretical part is introducing a part of wide problematics of advertisement to the readers - from setting the advertisement in the context of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2018
  • Vedoucí: prof. Ing. František Zich, DrSc.
  • Oponent: Mgr. Jitka Cirklová, M.A.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace