Zdeňka Křivánková
Bachelor's thesis
Image značky Jack Daniel´s
The Brand image of Jack Daniel´s
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá tématem vývoje značky Jack Daniel´s. Teoretická část obsahuje rešerše odborné literatury a zdrojů, které se váží k tématu značka a image. V praktické části je nejprve popsán profil a image značky Jack Daniel´s. Následně je značka analyzována za použití sekundárních dat poskytnutých společností Brown-Forman. Další analytické nástroje tvoří expertní rozhovory s marketingovým …moreAbstract:
Developlent of Jack Daniel's brand is subject of this bachelor's thesis. Theoretical section contains fact extractions of technical literature and other resources related to the subject of brand name and image. Pratcial section starts with profile and image descriptins of Jack Daniel´s. Then the work continues with an analysis using the secondary data of Brown-Forman company. Another analytic section …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2016
Accessible from:: 29. 4. 2016
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Křivánková, Zdeňka. Image značky Jack Daniel´s. Zlín, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 29.4.2016
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 29. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Typologie prvků značky a jejich význam v procesu budování image značky - Slovenské národní divadlo
Zuzana Barysz -
Influencer jako nástroj budování image značky
Filip Manert -
Food blog jako nástroj budování značky IKEA u generace Y
Hana Dupalová -
Budování značky David Kozák
David Kozák -
Budování značky Skompasem.cz pomoci online nástrojů
Filip Janás -
Budování značky zaměstnavatele a její hodnota pro uchazeče o práci
Maryna Zaruba -
Identifikace konkurenčního prostředí a návrh marketingové komunikace značky Jack Daniel´s
Zdeňka Křivánková -
Analýza image produktu Jack Daniel´s Tennessee Fire na českém trhu
Jiří Papoušek