Image a vnímanie značky Sephora českými spotrebiteľmi – Júlia Samošiová
Júlia Samošiová
Diplomová práce
Image a vnímanie značky Sephora českými spotrebiteľmi
Image a vnímání značky Sephora českými spotrebiteľmi
Anotace:
Cílem práce je analyzovat jak vnímají čeští spotřebitelé značku Sephora a jaký je její image. Práce se zaměřuje také obecně na to, jaká je situace na trhu s kosmetikou z parfumerií. Začátek práce je věnován objasnění základních pojmů, což je značka, jaké jsou její prvky, hodnota, funkce, identita a její řízení. Další část je zaměřena na image a vnímání značky, druhy image a způsob jeho vytváření. Následuje …víceAbstract:
The aim of the thesis is to analyze how czech consumers perceive the Sephora brand and what its image is. The thesis also focuses on situations on the market of parfumery cosmetics. Beginning of this thesis is devoted to clarifying what is brand, what are its elements, value, function, identity and its management. The following part focuses on image and brand perception, image types and how image can …víceAbstract:
Cieľom práce je analyzovať ako vnímajú českí spotrebitelia značku Sephora a aký je jej image. Práca sa zameriava tiež všeobecne na to, aká je situácia na trhu s kozmetikou z parfumérií. Začiatok práce je venovaný objasneniu základných pojmov, čo je značka, aké sú jej prvky, hodnota, funkcia, identita a jej riadenie. Ďalšia časť je zameraná na image a vnímanie značky, druhy image a spôsob jeho vytvárania …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 9. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/73115
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2018
- Vedoucí: Milan Postler
- Oponent: Přemysl Průša
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/73115
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod