Júlia Samošiová

Diplomová práce

Image a vnímanie značky Sephora českými spotrebiteľmi

Image a vnímání značky Sephora českými spotrebiteľmi
Anotace:
Cílem práce je analyzovat jak vnímají čeští spotřebitelé značku Sephora a jaký je její image. Práce se zaměřuje také obecně na to, jaká je situace na trhu s kosmetikou z parfumerií. Začátek práce je věnován objasnění základních pojmů, což je značka, jaké jsou její prvky, hodnota, funkce, identita a její řízení. Další část je zaměřena na image a vnímání značky, druhy image a způsob jeho vytváření. Následuje …více
Abstract:
The aim of the thesis is to analyze how czech consumers perceive the Sephora brand and what its image is. The thesis also focuses on situations on the market of parfumery cosmetics. Beginning of this thesis is devoted to clarifying what is brand, what are its elements, value, function, identity and its management. The following part focuses on image and brand perception, image types and how image can …více
Abstract:
Cieľom práce je analyzovať ako vnímajú českí spotrebitelia značku Sephora a aký je jej image. Práca sa zameriava tiež všeobecne na to, aká je situácia na trhu s kozmetikou z parfumérií. Začiatok práce je venovaný objasneniu základných pojmov, čo je značka, aké sú jej prvky, hodnota, funkcia, identita a jej riadenie. Ďalšia časť je zameraná na image a vnímanie značky, druhy image a spôsob jeho vytvárania …více
 

Klíčová slova

image značka Sephora

Keywords

brand image Sephora

Klíčová slova

značka image Sephora
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 9. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 5. 2018
  • Vedoucí: Milan Postler
  • Oponent: Přemysl Průša

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/73115

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod