Júlia Samošiová

Master's thesis

Image a vnímanie značky Sephora českými spotrebiteľmi

Image a vnímání značky Sephora českými spotrebiteľmi
Abstract:
Cílem práce je analyzovat jak vnímají čeští spotřebitelé značku Sephora a jaký je její image. Práce se zaměřuje také obecně na to, jaká je situace na trhu s kosmetikou z parfumerií. Začátek práce je věnován objasnění základních pojmů, což je značka, jaké jsou její prvky, hodnota, funkce, identita a její řízení. Další část je zaměřena na image a vnímání značky, druhy image a způsob jeho vytváření. Následuje …more
Abstract:
The aim of the thesis is to analyze how czech consumers perceive the Sephora brand and what its image is. The thesis also focuses on situations on the market of parfumery cosmetics. Beginning of this thesis is devoted to clarifying what is brand, what are its elements, value, function, identity and its management. The following part focuses on image and brand perception, image types and how image can …more
Abstract:
Cieľom práce je analyzovať ako vnímajú českí spotrebitelia značku Sephora a aký je jej image. Práca sa zameriava tiež všeobecne na to, aká je situácia na trhu s kozmetikou z parfumérií. Začiatok práce je venovaný objasneniu základných pojmov, čo je značka, aké sú jej prvky, hodnota, funkcia, identita a jej riadenie. Ďalšia časť je zameraná na image a vnímanie značky, druhy image a spôsob jeho vytvárania …more
 

Keywords

image značka Sephora

Keywords

brand image Sephora

Keywords

značka image Sephora
 
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 9. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 29. 5. 2018
  • Supervisor: Milan Postler
  • Reader: Přemysl Průša

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/73115

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod