Firemní kultura jako fenomén současné doby – Dagmar VLKOVÁ
Dagmar VLKOVÁ
Bakalářská práce
Firemní kultura jako fenomén současné doby
Corporate culture as a phenomenon of the present
Anotace:
Bakalářská práce pojednává nejen o firemní kultuře v obecné rovině, ale jejím cílem je popsat kulturu školy, zjistit, zda a nakolik soukromé školy cíleně utvářejí svoji kulturu a to jak ve vztahu k vnějšímu, tak vnitřnímu prostředí školy a na analýze kultury konkrétní školy ukázat, jak cíleně formovaná kultura ovlivňuje klima školy. Výsledky práce jsou využitelné nejen pro řízení soukromých škol, ale …víceAbstract:
This Bachelor thesis deals not only with corporate culture in general, but its aim is to describe school culture, to find out if and to what extent private schools aim to create their own culture, with respect to both the external and internal school environment, and, analyzing a specific school culture, to illustrate how specifically formed culture affects school climate. The results of this thesis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2011
Identifikátor:
18813
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Mgr. Zdeněk Šigut, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VLKOVÁ, Dagmar. Firemní kultura jako fenomén současné doby. Brno, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 29. 04. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Firemní kultura a její patologické formy. Firemní kultura a její odvrácená tvář
Alena Manhartová -
Firemní kultura včetně projektové studie
Edina Faiglová -
Firemní kultura jako marketingový nástroj
Jana Hůlová -
Firemní kultura a její význam pro úspěšnost firmy
Alžběta Prouzová -
Firemní kultura včetně projektové studie
Jarmila Cemperová -
Firemní kultura a její význam pro podnikovou strategii
Adéla Vodvářková -
Firemní kultura jako základní faktor úspěšného rozvoje firmy
Olga Spivakova -
Firemní kultura ve vybraném podniku
Michaela Zemanová