Anna SZÖNYIOVÁ
Bachelor's thesis
Skryté kurikulum na víceletých gymnáziích
Hidden Curriculum in Grammar Schools
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá skrytým kurikulem na víceletých gymnáziích. Využívá socio-kulturního přístupu ke studiu skrytého kurikula a porovnává dvě víceletá gymnázia. Práce v kvalitativní části je zaměřena na popis a komparaci skrytých kurikul na gymnáziích a využívá etnografické metody sběru dat. V kvantitativní části práce jsou testovány hypotézy, které vycházejí z kvalitativní analýzy a ověřují …moreAbstract:
The bachelor´s thesis focuses on the hidden curriculum in grammar schools. I use a socio-cultural approach to the study of the hidden curriculum and I compare two grammar schools. In the qualitative part of the work I focuse on the description and comparison of hidden curricula in grammar schools and I use etnographic methods of the data collection. In the quantitative part of the work I test hypotheses …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 5. 2020
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Mgr. František Kalvas, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
SZÖNYIOVÁ, Anna. Skryté kurikulum na víceletých gymnáziích. Plzeň, 2020. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta filozofická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta filozofickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of Philosophy and ArtsBachelor programme / field:
Sociology / Sociology
Theses on a related topic
-
Příčiny neúspěšné socializace romských dětí ze sociálně vyloučené lokality na vybrané základní škole ve Frýdku - Místku
Pavla Hillová -
Hudebně pohybové činnosti jako prostředek socializace dětí ve věku 5-6 let v mateřské škole.
Kateřina VAŠATOVÁ -
Pozitivní vliv rodiny na vývoj dítěte s ADHD a jeho socializaci a chování ve škole
Lenka Nekužová -
Sociální aspekty socializace s důrazem na proces socializace v rodině a ve škole
Andrea ŠIGUTOVÁ -
Dveře dokořán -proces socializace dítěte ve waldorfské mateřské škole
Veronika FRAŇKOVÁ -
Skryté záškoláctví a další způsoby patologického chování
Dita Špačková -
Klima ve třídě malotřídní základní školy a úplné základní školy z pohledu žáků a učitelů
Hana Palečková -
Klima třídy na městské a vesnické základní škole
Hana Nedvědická