Marketingová komunikace České průmyslové zdravotní pojišťovny – Bc. Ondřej Kostka
Bc. Ondřej Kostka
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace České průmyslové zdravotní pojišťovny
Marketing communication of the Czech Industrial Health Insurance Company
Abstract:
Cílem bakalářské práce je zhodnotit marketingovou komunikaci České průmyslové zdravotní pojišťovny a navrhnout zlepšení v dané oblasti. Teoretická část vymezuje základní pojmy marketingové komunikace a dále její nástroje na základě odborné literatury. Tyto nástroje jsou v teoretické části obohaceny o nové trendy marketingové komunikace. Následně jsou představené základní informace o vybrané pojišťovně …moreAbstract:
The aim of the bachelor thesis is to evaluate the marketing communication of the Ctech Industrial Health Insurance Company and to suggest improvements in the given area. The theoretical part defines the basic concepts of marketing communication and its toools based on the literature. In the theoretical part, these tools are enriched with new trends in marketing communication. Subsequently, basic information …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2021
Identifier:
https://is.slu.cz/th/bfjql/
Thesis defence
- Date of defence: 26. 8. 2021
- Supervisor: Ing. Veronika Kopřivová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOSTKA, Ondřej. \textit{Marketingová komunikace České průmyslové zdravotní pojišťovny}. Online. Bachelor's thesis. Opava: Silesian University in Opava, School of Business Administration in Karvina. 2021. Available from: https://theses.cz/id/pzofcm/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Optimalizace výběru nástrojů marketingové komunikace zdravotní pojišťovny
Lukáš Janeček -
Marketingová komunikace jako faktor formování životního stylu
Tereza Šímová -
Komunikace problematiky zaměstnanosti zdravotně postižených - projekt marketingové komunikace neziskové organizace občanského sdružení OS Přístav podporující zaměstnanost postižených
Šárka Seifertová -
Cizinci jako cíl marketingové komunikace zdravotní turistiky
Kristýna Svobodová -
Marketingová komunikace Všeobecné zdravotní pojišťovny České republiky
Lucie Krausová -
Trendy marketingové komunikace zdravotních pojišťoven
Dana Janečková -
Integrovaná marketingová komunikace - synergický efekt jednotlivých nástrojů
Andrea Doleželová -
On-line marketing hokejového klubu HC ČSOB Pojišťovna Pardubice, a.s.
Iveta Sixtová