Sociální sítě v marketingové komunikaci významných výrobních firem – Bc. Veronika Rodová
Bc. Veronika Rodová
Master's thesis
Sociální sítě v marketingové komunikaci významných výrobních firem
Abstract:
Diplomová práce se zaměřuje na marketingovou online komunikaci dvou konkurenčních výrobních firem McDonald’s a KFC, působících na tuzemském trhu. Obě se zabývají prodejem rychlého občerstvení. Analyzuje příspěvky, které byly publikovány na jejich sociálních sítích Instagram a Facebook během roku 2022. Proběhla obsahová analýza profilů obou společností a na základě nashromážděných dat bylo možné provést …moreAbstract:
The diploma thesis focuses on the online marketing communication of two competing manufacturing companies, McDonald's and KFC, operating on the domestic market. Both are engaged in the sale of fast food. It analyzes the posts that were published on their social networks Instagram and Facebook during 2022. A content analysis of the profiles of both companies took place and, based on the collected data …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2023
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/ewqpe/
Thesis defence
- Date of defence: 30. 6. 2023
- Supervisor: Ing. Radim Dušek, Ph.D.
- Reader: Ing. Aneta Boušková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
RODOVÁ, Veronika. \textit{Sociální sítě v marketingové komunikaci významných výrobních firem}. Online. Master's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2023. Available from: https://theses.cz/id/pzzbp8/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Master programme / field:
Business Economy / Business Administration
Theses on a related topic
-
A Facebook Marketing Communication Plan for Luha Reality
Jakub Adámek -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
Marketing Communication of Football Clubs through Social Media
Amal Devassy -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Sanzhar Isakov -
Marketingová komunikace online prodejny
Ivana Kučerová -
Online marketingová komunikace restaurace
Šárka Bartošková -
Online marketingová komunikace neziskové organizace Colliery SRDCEM
Aneta Pindurová