Založení malé výrobní firmy včetně marketingové strategie pomocí projektu. – Dominik Lam
Dominik Lam
Bakalářská práce
Založení malé výrobní firmy včetně marketingové strategie pomocí projektu.
Establishing a Small-sized Enterprise Including Marketing Strategy Proposal and Procejt Management
Anotace:
Podstatou této práce je využití poznatků projektového řízení a marketingové strategie k založení malé výrobní firmy. Cílem teoretické části je definovat a charakterizovat jednotlivé pojmy projektového řízení a marketingové strategie spojené s malým a středním podnikáním. Praktická část je zaměřena na vypracování studie proveditelnosti projektu včetně návrhu marketingové strategie.Abstract:
The princip of the thesis is to be able to use the knowledge of project management and marketing strategy to establish a small-sized enterprise. The objective of the theoretical part is to define and characterize individual terms of project management and marketing strategy linked with small and medium-sized entreprises. The practical part is focused on creating a feasibility study including marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Pavel Máchal, CSc. prof.h.c.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
LAM, Dominik. \textit{Založení malé výrobní firmy včetně marketingové strategie pomocí projektu.}. Online. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Fakulta regionálního rozvoje a~mezinárodních studií. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/q05d7e/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studiíMendelova univerzita v Brně
Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studiíBakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní teritoriální studia / Mezinárodní rozvojová studia
Práce na příbuzné téma
-
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Specifics of governance model in small and medium sized companies
Kristina Palakhova -
Specifics of governance model in small and medium sized companies
Nurzhan Bekishev -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Electronic Marketing in Small and Medium Sized Enterprises (SME)
Ilie Nejdanov -
Chances and risks of Human Resources Management of small and medium-sized enterprises in the area of employee engagement with regards to the employees’ age
Roxana-Anka Hinzmann -
The European Union support tools and their impact on the Small and Medium-sized Enterprises in Czech and Slovak Republic
Kristína Srdošová -
Economic Development and Small-Medium-Sized enterprises: A study in the Caucasus region
Eshkin IBRAGIMOV