Jana Divišová

Bakalářská práce

Etické problémy příjezdového cestovního ruchu s přihlédnutím ke kulturním odlišnostem klientů

The Ethical Problems of Incoming Tourism According to Cultural Differences of the Clients
Anotace:
Primárním cílem práce je podrobná analýza interkulturních specifik klientů v příjezdovém cestovním ruchu. Výsledky analýzy primárních a sekundárních dat i empirické poznatky budou následně základním východiskem pro návrh relevantních opatření vedoucích k lepšímu pochopení těchto kulturních odlišností.
Abstract:
The primary objective of the thesis is a detailed analysis of intercultural specifics of clients in incoming tourism. The results of the primary and secondary data analysis as well as the empirical findings will then be used as the basis for proposing relevant measures leading to better understanding of these cultural differences.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2017
  • Vedoucí: Mgr. Monika Klímová
  • Oponent: Mgr. Věra Fišerová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v Praze

Vysoká škola hotelová v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management destinace cestovního ruchu