Trees - Content and Language Intergrated Learning Project – Mgr. Kristýna Židková
Mgr. Kristýna Židková
Bachelor's thesis
Trees - Content and Language Intergrated Learning Project
Trees - Content and Language Intergrated Learning Project
Anotácia:
Anotace Bakalářská práce Trees - Content and Language Integrated Learning Project je rozdělena do dvou částí - teoretické a praktické. Teoretická část práce pojednává o principech, významu a perspektiv metody CLIL - Content and Language Integrated Learning (Integrace obsahového a jazykového vzdělávání) a o významu projektové metody ve vzdělávacím procesu. Praktickou částí práce je výuková pomůcka designovaná …viacAbstract:
Annotation Bachelor thesis Trees - Content and Language Integrated Learning Project is divided into two parts theoretical and practical. Theoretical part deals with the principles, significance and perspective of the CLIL (Content and Language Integrated Learning) approach and the value of project work in the educational process. Practical part is a CLIL teaching aid designed as a project week containing …viacKeywords
Klíčová slova CLIL (Content and Language Integrated Learning) výuka jazyků mezipředmětové vazby projektová metoda projekt motivace výuková pomůcka manuál metodika plán hodiny Key words CLIL (Content and Language Integrated Learning) language learning cross-curricula content project work project motivation teaching aid methodology lesson plan
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 6. 2006
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/kfch6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2006
- Vedúci: doc. Mgr. Světlana Hanušová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Teacher Training for Primary Schools / Lower Secondary School Teacher Training in Foreign Languages - English
Práce na příbuzné téma
-
Content and Language Integrated Learning as a Way to Increase Effectivity and Engagement In Online Lessons
Kateřina Sedláková -
Ritualizované chování dětí předškolního věku v procesu sociálního učení: Výzkum v mateřských školách Plzeňského kraje. Klíčová slova (Key Words): Ritual, Ritualized Behavior, Social Learning, Evolution, Evolutionary Perspective, Imitation as a Form of Social Learning
Ilona KAŠOVÁ -
Content and Language Integrated Learning as a Way to Increase Effectivity and Engagement In Online Lessons
Kateřina Sedláková -
Content and Language Integrated Learning as a Way to Increase Effectivity and Engagement In Online Lessons
Kateřina Sedláková -
Metoda CLIL v praxi českých škol/Implementing Content and Language Integrated Learning in Czech schools
Renáta HORSKÁ -
Language Propaedeutics: Designing Activities to Prepare Young Learners for Foreign Language Learning
Dominika Slabá -
Projektová metoda ve výuce na 1. stupni základní školy
Veronika KONVIČNÁ -
Projektová metoda v primárním vzdělávání
Iveta OPLUŠTILOVÁ