Marketing Strategic Plan for Europa Capital's New Project: 'Dome Prag' in Czech Republic – Ella Rozmanová
Ella Rozmanová
Master's thesis
Marketing Strategic Plan for Europa Capital's New Project: 'Dome Prag' in Czech Republic
Marketing Strategic Plan for Europa Capital's New Project: "Dome Prag" in Czech Republic
Abstract:
Práce poskytuje strategický manažerský přístup založený na modelu Aaker (2013) pro nový realitní projekt "Dome Prag" od společnosti Europa Capital. První kapitola je teoretický přehled literatury, na které spočívá praktická aplikace. Kombinace literatury od Machková, Kral & Lhotáková (2011), Doole, Lowe & Kenyon (2016), Daidj (2015) a Sirgy (2014) byla aplikovano pro prizspusobeni Aakarove modelu a …moreAbstract:
The thesis provides a strategic management approach for Europa Capital's new real estate project 'Dome Prag' based on Aaker's model (2013). The first chapter is a theoretical overview of the literature upon which the practical application is based. A combination of literatures from Machková, Kral & Lhotáková (2011), Doole, Lowe & Kenyon (2016), Daidj (2015) and Sirgy (2014) were applied to create adaptations …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 5. 2016
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/69437
Thesis defence
- Date of defence: 30. 5. 2017
- Supervisor: Markéta Lhotáková
- Reader: Ivan Orsag
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ROZMANOVÁ, Ella. \textit{Marketing Strategic Plan for Europa Capital's New Project: 'Dome Prag' in Czech Republic}. Online. Master's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2016. Available from: https://theses.cz/id/q0gnsv/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/69437
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities
Theses on a related topic
-
Strategic and change management in turbulent times
Tomáš Oravec -
A Product Analysis and Growth Strategy Proposal for Kaleido
Michael Sagols -
Provedení strategické analýzy a návrh strategie ve vybraném podniku
Ivo Angurias -
Návrh a implementace počítačové hry pro podporu výuky strategické analýzy
Václav Šimůnek -
Návrh střednědobé strategie podniku Economia, a.s. s využitím nástrojů strategické analýzy
Petr Pírek -
Provedení strategické analýzy a návrh strategie vybraného podniku
Lada Zemanová -
Návrh rámcové strategie společnosti Trek s využitím strategické analýzy
Gabriela Anna Lukšanová -
Návrh využití stakeholderského přístupu při strategické analýze podniku
Ondřej Částek