Marketing Strategic Plan for Europa Capital's New Project: 'Dome Prag' in Czech Republic – Ella Rozmanová
Ella Rozmanová
Master's thesis
Marketing Strategic Plan for Europa Capital's New Project: 'Dome Prag' in Czech Republic
Marketing Strategic Plan for Europa Capital's New Project: "Dome Prag" in Czech Republic
Anotácia:
Práce poskytuje strategický manažerský přístup založený na modelu Aaker (2013) pro nový realitní projekt "Dome Prag" od společnosti Europa Capital. První kapitola je teoretický přehled literatury, na které spočívá praktická aplikace. Kombinace literatury od Machková, Kral & Lhotáková (2011), Doole, Lowe & Kenyon (2016), Daidj (2015) a Sirgy (2014) byla aplikovano pro prizspusobeni Aakarove modelu a …viacAbstract:
The thesis provides a strategic management approach for Europa Capital's new real estate project 'Dome Prag' based on Aaker's model (2013). The first chapter is a theoretical overview of the literature upon which the practical application is based. A combination of literatures from Machková, Kral & Lhotáková (2011), Doole, Lowe & Kenyon (2016), Daidj (2015) and Sirgy (2014) were applied to create adaptations …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/69437
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2017
- Vedúci: Markéta Lhotáková
- Oponent: Ivan Orsag
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/69437
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities
Práce na příbuzné téma
-
Strategic and change management in turbulent times
Tomáš Oravec -
A Product Analysis and Growth Strategy Proposal for Kaleido
Michael Sagols -
Provedení strategické analýzy a návrh strategie ve vybraném podniku
Ivo Angurias -
Návrh a implementace počítačové hry pro podporu výuky strategické analýzy
Václav Šimůnek -
Návrh střednědobé strategie podniku Economia, a.s. s využitím nástrojů strategické analýzy
Petr Pírek -
Provedení strategické analýzy a návrh strategie vybraného podniku
Lada Zemanová -
Návrh rámcové strategie společnosti Trek s využitím strategické analýzy
Gabriela Anna Lukšanová -
Návrh využití stakeholderského přístupu při strategické analýze podniku
Ondřej Částek