Špecifiká bankového marketingu, vplyv na súčasné podnikanie komerčných bánk – Bc. Peter Zalibera
Bc. Peter Zalibera
Diplomová práce
Špecifiká bankového marketingu, vplyv na súčasné podnikanie komerčných bánk
Specifics of bank marketing, impact on current business of commercial banks
Abstract:
The object of this thesis is to define the specifics of bank marketing, outline the trends and impact on current business of commercial banks. The first section summarizes the theoretical knowledge and its specifics. The second part analyzes the main trends in bank marketing. The third section highlights the impact of marketing on the business of commercial banks.Abstract:
Predmetom diplomovej práce je vymedziť špecifiká bankového marketingu, načrtnúť jeho trendy a vplyv na súčasné podnikanie komerčných bánk. V prvej časti sú zhrnuté teoretické poznatky a jeho špecifiká. V druhej časti sú analyzované hlavné trendy bankového marketingu. Tretia časť vytyčuje vplyv marketingu na podnikanie komerčných bánk.
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2011
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/ib2i5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2011
- Vedoucí: doc. Ing. Mária Klimiková, PhD.
- Oponent: doc. Ing. Jaroslav Belás, PhD.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SKVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bankovní institut vysoká škola SKMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance
Práce na příbuzné téma
-
Bankový marketing, základné zásady, súvislosti, marketingový mix a postup vybranej komerčnej banky v SR
Boris Rezník -
Bankový marketing na príklade vybranej komerčnej banky
Zuzana Kubincová -
Marketing aktívnych produktov vybranej banky
Zuzana Praženicová -
Bankový marketing vybranej komerčnej banky
Gabriela Doskočová -
Marketing bankových produktov
Katarína Roháčová -
Marketing vybranej komerčnej banky
Marián Šaradin -
Bankovní marketing
Ľubomír Jalovičiar -
Marketing bankových produktov a služieb
Erika Foltínová