Bc. Jana Miklášová

Master's thesis

Zákaznický servis ve vybrané společnosti

Customer service in selected company
Abstract:
The aim of the diploma thesis is to evaluate the current state of selected aspects of customer service in the selected company through analysis and then to propose measures for their streamlining. In the introduction of the thesis we are trying to summarize the important theoretical background to this matter. In the next part of the thesis, we introduce the DRUCKER s.r.o. company. The following part …viac
Abstract:
Cieľom diplomovej práce je prostredníctvom analýzy vyhodnotiť súčasný stav vybraných aspektov zákazníckeho servisu vo vybranej spoločnosti a na tomto základe následne navrhnúť opatrenia pre ich zefektívnenie. V úvodnej časti diplomovej práce sú zhrnuté dôležité teoretické východiská k danej problematike. V ďalšej časti je predstavená spoločnosť DRUCKER s.r.o. Nasledujúca časť obsahuje výsledok ABC …viac
 
 
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 6. 2020
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/pzsmb/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 8. 2020
  • Vedúci: Mgr. Šárka Čemerková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Silesian University in Opava

School of Business Administration in Karvina

Master programme / odbor:
Economics and Management / Business Economics and Management