Zákaznický servis ve vybrané společnosti – Bc. Jana Miklášová
Bc. Jana Miklášová
Diplomová práce
Zákaznický servis ve vybrané společnosti
Customer service in selected company
Abstract:
The aim of the diploma thesis is to evaluate the current state of selected aspects of customer service in the selected company through analysis and then to propose measures for their streamlining. In the introduction of the thesis we are trying to summarize the important theoretical background to this matter. In the next part of the thesis, we introduce the DRUCKER s.r.o. company. The following part …víceAbstract:
Cieľom diplomovej práce je prostredníctvom analýzy vyhodnotiť súčasný stav vybraných aspektov zákazníckeho servisu vo vybranej spoločnosti a na tomto základe následne navrhnúť opatrenia pre ich zefektívnenie. V úvodnej časti diplomovej práce sú zhrnuté dôležité teoretické východiská k danej problematike. V ďalšej časti je predstavená spoločnosť DRUCKER s.r.o. Nasledujúca časť obsahuje výsledok ABC …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 6. 2020
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/pzsmb/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 8. 2020
- Vedoucí: Mgr. Šárka Čemerková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Zákaznický servis ve vybrané společnosti
Michaela Drlíková -
Zákaznický servis ve vybrané společnosti
Jiří Cieluch -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Huong Thanh Duong -
Comparative Assessment of Customer Service in High-Cost Airline Industry
Akmaral Berikova -
Řízení vztahu se zákazníky – zákaznický servis
Miroslav Mareš -
Zákaznický servis velkého podniku
Ondřej Štich -
Zákaznícky servis ako nástroj CRM
Lenka Smiková -
Marketingový plán pre spoločnosť Quick Service Slovakia
Ondrej Štelbacký