Projekt uvedení nového nealkoholického nápoje na trh ve vybrané firmě – Marta Pšikalová
Marta Pšikalová
Master's thesis
Projekt uvedení nového nealkoholického nápoje na trh ve vybrané firmě
The Project to Launch a New Non-Alcoholic Beverage in Selected Company
Abstract:
Cílem diplomové práce na téma Projekt uvedení nového nealkoholického nápoje na trh ve vybrané firmě je navrhnout vhodný produkt pro firmu XY s ohledem na aktuální situaci na trhu. Podstatou řešení bylo nalézt potenciální mezeru na trhu v oblasti sycených nealko-holických nápojů pomocí průzkumu trhu nealkoholických nápojů a hlavních konkurentů v daném odvětví trhu. Bylo definováno vhodné balení produktu …moreAbstract:
The aim of this thesis named The project to launch a new non-alcoholic beverage in selected company is to design a suitable product for company XY in accordance of the current market trend. The essence of the solution was to find a potential market gap in sparkling soft drinks by analyzing the market of non-alcoholic beverages and the main competitors in the related market category. The analysis was …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2018
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PŠIKALOVÁ, Marta. \textit{Projekt uvedení nového nealkoholického nápoje na trh ve vybrané firmě}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2018. Available from: https://theses.cz/id/q0xqjl/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Pšikalová, Marta. Projekt uvedení nového nealkoholického nápoje na trh ve vybrané firmě. Zlín, 2018. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Business Administration
Theses on a related topic
-
Obchodní analýza – důležitá fáze vývoje nového produktu
Stanislav Mottl -
Vývoj nového produktu v bance
Ivana Pícková -
Proces vývoje nového produktu ve firmě Nestlé Česko s. r. o.
Pavla MLČÁKOVÁ -
Produktový marketingový mix výrobků slivovice a hruškovice a jejich vzájemná synergie
Jitka ČEREŠNÍKOVÁ -
Produktový mix firmy Pekařství Cais
Iveta NOVÁKOVÁ -
Zavedení nového výrobku do produktového mixu
Josef Jalůvka -
Marketingový mix společnosti IKEA
Veronika BRIEDLOVÁ -
Průzkum trhu cestovních kanceláří
Radim Jaroš