Marta Pšikalová

Master's thesis

Projekt uvedení nového nealkoholického nápoje na trh ve vybrané firmě

The Project to Launch a New Non-Alcoholic Beverage in Selected Company
Abstract:
Cílem diplomové práce na téma Projekt uvedení nového nealkoholického nápoje na trh ve vybrané firmě je navrhnout vhodný produkt pro firmu XY s ohledem na aktuální situaci na trhu. Podstatou řešení bylo nalézt potenciální mezeru na trhu v oblasti sycených nealko-holických nápojů pomocí průzkumu trhu nealkoholických nápojů a hlavních konkurentů v daném odvětví trhu. Bylo definováno vhodné balení produktu …more
Abstract:
The aim of this thesis named The project to launch a new non-alcoholic beverage in selected company is to design a suitable product for company XY in accordance of the current market trend. The essence of the solution was to find a potential market gap in sparkling soft drinks by analyzing the market of non-alcoholic beverages and the main competitors in the related market category. The analysis was …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2018

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Pšikalová, Marta. Projekt uvedení nového nealkoholického nápoje na trh ve vybrané firmě. Zlín, 2018. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Management and Economics

Master programme / field:
Economics and Management / Business Administration