Projekt uvedení nového nealkoholického nápoje na trh ve vybrané firmě – Marta Pšikalová
Marta Pšikalová
Diplomová práce
Projekt uvedení nového nealkoholického nápoje na trh ve vybrané firmě
The Project to Launch a New Non-Alcoholic Beverage in Selected Company
Anotace:
Cílem diplomové práce na téma Projekt uvedení nového nealkoholického nápoje na trh ve vybrané firmě je navrhnout vhodný produkt pro firmu XY s ohledem na aktuální situaci na trhu. Podstatou řešení bylo nalézt potenciální mezeru na trhu v oblasti sycených nealko-holických nápojů pomocí průzkumu trhu nealkoholických nápojů a hlavních konkurentů v daném odvětví trhu. Bylo definováno vhodné balení produktu …víceAbstract:
The aim of this thesis named The project to launch a new non-alcoholic beverage in selected company is to design a suitable product for company XY in accordance of the current market trend. The essence of the solution was to find a potential market gap in sparkling soft drinks by analyzing the market of non-alcoholic beverages and the main competitors in the related market category. The analysis was …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Pšikalová, Marta. Projekt uvedení nového nealkoholického nápoje na trh ve vybrané firmě. Zlín, 2018. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomik, specializace Ekonomika cestovního ruchu
Práce na příbuzné téma
-
Obchodní analýza – důležitá fáze vývoje nového produktu
Stanislav Mottl -
Vývoj nového produktu v bance
Ivana Pícková -
Proces vývoje nového produktu ve firmě Nestlé Česko s. r. o.
Pavla MLČÁKOVÁ -
Produktový marketingový mix výrobků slivovice a hruškovice a jejich vzájemná synergie
Jitka ČEREŠNÍKOVÁ -
Produktový mix firmy Pekařství Cais
Iveta NOVÁKOVÁ -
Zavedení nového výrobku do produktového mixu
Josef Jalůvka -
Marketingový mix společnosti IKEA
Veronika BRIEDLOVÁ -
Průzkum trhu cestovních kanceláří
Radim Jaroš