Budování módní značky v digitálním prostředí – Michaela Brůhová
Michaela Brůhová
Bakalářská práce
Budování módní značky v digitálním prostředí
Fashion Brand Building in Digital Enviroment
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá budováním módní značky v digitálním prostředí. Pro účely této bakalářské práce byla zvolena rychle se rozvíjející mladá návrhářka se svou módní značkou, která se nazývá Lay Sedláková. Tato značka působí v České republice od roku 2016 a nyní je ve fázi formování a získávání většího povědomí na trhu s českou módou. V teoretické části bakalářské práce je popisován především …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the development of fashion brands in the digital environment. As a concrete brand was chosen a fast-growing young designer with her brand called Lay Sedláková. This brand has been operating in the Czech Republic since 2016 and is now at the stage of forming and raising awareness. The theoretical part of the bachelor thesis describes the importance of the brand, its con …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Brůhová, Michaela. Budování módní značky v digitálním prostředí. Zlín, 2018. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
How has digital marketing evolved during COVID-19 pandemic as a result of a sedentary consumer? With a focus on marketing communication strategy.
Fabiana Carrasco Cueto -
Fashion marketing mladých start-upů
Jakub Král -
The Impact of Digital Marketing on E-commerce Development of Fashion Retailer Groups: The case of Dior, Prada and LVMH
Anna Nefodova -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Digitální marketing značky Lumene
Barbora Hudečková -
Digitální marketing jako nástroj pro zlepšení Brand experience
Radim Zacios -
Online marketing
Barbora Brychtová -
Digitální marketing jako nástroj ke zlepšení brand experience
Pavla Kocmanová