Budování módní značky v digitálním prostředí – Michaela Brůhová
Michaela Brůhová
Bachelor's thesis
Budování módní značky v digitálním prostředí
Fashion Brand Building in Digital Enviroment
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá budováním módní značky v digitálním prostředí. Pro účely této bakalářské práce byla zvolena rychle se rozvíjející mladá návrhářka se svou módní značkou, která se nazývá Lay Sedláková. Tato značka působí v České republice od roku 2016 a nyní je ve fázi formování a získávání většího povědomí na trhu s českou módou. V teoretické části bakalářské práce je popisován především …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with the development of fashion brands in the digital environment. As a concrete brand was chosen a fast-growing young designer with her brand called Lay Sedláková. This brand has been operating in the Czech Republic since 2016 and is now at the stage of forming and raising awareness. The theoretical part of the bachelor thesis describes the importance of the brand, its con …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2018
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Brůhová, Michaela. Budování módní značky v digitálním prostředí. Zlín, 2018. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
How has digital marketing evolved during COVID-19 pandemic as a result of a sedentary consumer? With a focus on marketing communication strategy.
Fabiana Carrasco Cueto -
Fashion marketing mladých start-upů
Jakub Král -
The Impact of Digital Marketing on E-commerce Development of Fashion Retailer Groups: The case of Dior, Prada and LVMH
Anna Nefodova -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Digitální marketing značky Lumene
Barbora Hudečková -
Digitální marketing jako nástroj pro zlepšení Brand experience
Radim Zacios -
Online marketing
Barbora Brychtová -
Digitální marketing jako nástroj ke zlepšení brand experience
Pavla Kocmanová