Michaela Brůhová

Bachelor's thesis

Budování módní značky v digitálním prostředí

Fashion Brand Building in Digital Enviroment
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá budováním módní značky v digitálním prostředí. Pro účely této bakalářské práce byla zvolena rychle se rozvíjející mladá návrhářka se svou módní značkou, která se nazývá Lay Sedláková. Tato značka působí v České republice od roku 2016 a nyní je ve fázi formování a získávání většího povědomí na trhu s českou módou. V teoretické části bakalářské práce je popisován především …more
Abstract:
This bachelor thesis deals with the development of fashion brands in the digital environment. As a concrete brand was chosen a fast-growing young designer with her brand called Lay Sedláková. This brand has been operating in the Czech Republic since 2016 and is now at the stage of forming and raising awareness. The theoretical part of the bachelor thesis describes the importance of the brand, its con …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2018

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Brůhová, Michaela. Budování módní značky v digitálním prostředí. Zlín, 2018. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe