Analýza atraktivity zaměstnavatele z pohledu studentů – Martina Chromečková
Martina Chromečková
Diplomová práce
Analýza atraktivity zaměstnavatele z pohledu studentů
Employer Attractiveness Analysis from Student Perspective
Anotace:
Tato diplomová práce se zaměřuje na problematiku atraktivitu podniku jako zaměstnavatele. Charakterizuje trh práce, který je hlavním místem dění při náboru zaměstnanců. Definuje pojem lidský kapitál, značka zaměstnavatele a personální marketing, který má vliv na celkovou reputaci podniku. Vystihuje hlavní zaměstnanecké benefity, faktory působící pozitivně i negativně na pracovní spokojenost a faktory …víceAbstract:
This diploma thesis focuses on the attractiveness of the company as an employer. It characterizes the labor market, which is the main place for recruitment. It defines the concept of human capital, employer's brand and personal marketing, which affects the overall reputation of the enterprise. It outlines the main employee benefits, positive and negative factors for job satisfaction and the factors …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2017
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/117938
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2017
- Vedoucí: Miluše Hluchníková
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Assessment Of The Investment Attractiveness Of The Enterprise
Eduard Inhorin -
The Attractiveness of the Central and Eastern European Region from the Perspective of Buyout Funds
Tomáš Lang -
Assessment of the Financial Position and Performance of the Chosen Companies Operating in the Poultry Farming Industry in the Russian Federation
Tatiana Kareeva -
Employer branding
Jana Machalová -
Employer branding společnosti se zaměřením na atraktivitu zaměstnavatele vůči studentům a absolventům
Matúš Slivka -
Employer branding ve výrobních podnicích/službách
Vojtěch Rudolf -
Atraktivita firem velké čtyřky a obdobných konzultačních firem pohledem studentů a absolventů VŠ
Klára Šlingrová -
Atraktivita zaměstnavatele pohledem jednotlivých generací
Monika Vondráčková