Bc. Roman Cibulka

Master's thesis

Motivace nákupního chování Generace Y.

The Motivation of Shopping Behavior Generation Y
Abstract:
Diplomová práce se zaměřuje na motivace nákupního chování Generace Y a sleduje kulturní a společenské změny, které do značné míry ovlivňují nákupní rozhodovaní této mladé generace. Práce definuje Generaci Y a nabízí mnohá teoretická východiska a přístu-py k vymezení její věkové hranice. Srovnává rozdílné sociální geografie, aby zjistila, že přes rozdílnou historii různých ekonomik, neexistují významné …more
Abstract:
The thesis is focused on motivation of buying behavior of Generation Y and is monitoring cultural and social changes that are important for buying decisions of this young generation. The thesis defines Generation Y and offers many theoretical solutions and approaches to set age borders of this generation. It compares different social geogra-phies to find out that although of many differences in various …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2015
Accessible from:: 24. 4. 2015

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Cibulka, Roman. Motivace nákupního chování Generace Y.. Zlín, 2015. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 24.4.2015

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 24. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe