Bc. Roman Cibulka
Master's thesis
Motivace nákupního chování Generace Y.
The Motivation of Shopping Behavior Generation Y
Abstract:
Diplomová práce se zaměřuje na motivace nákupního chování Generace Y a sleduje kulturní a společenské změny, které do značné míry ovlivňují nákupní rozhodovaní této mladé generace. Práce definuje Generaci Y a nabízí mnohá teoretická východiska a přístu-py k vymezení její věkové hranice. Srovnává rozdílné sociální geografie, aby zjistila, že přes rozdílnou historii různých ekonomik, neexistují významné …moreAbstract:
The thesis is focused on motivation of buying behavior of Generation Y and is monitoring cultural and social changes that are important for buying decisions of this young generation. The thesis defines Generation Y and offers many theoretical solutions and approaches to set age borders of this generation. It compares different social geogra-phies to find out that although of many differences in various …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2015
Accessible from:: 24. 4. 2015
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Cibulka, Roman. Motivace nákupního chování Generace Y.. Zlín, 2015. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 24.4.2015
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 24. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Vliv introverze/extroverze na nákupní chování
Tomáš Bergman -
Vliv přístupu obchodních řetězců ke společenské odpovědnosti firem na nákupní chování zákazníků
Lukáš Kondler -
Duševní rozpoložení spotřebitele a nákupní chování
Karolína Šašková -
Faktory ovlivňující nákupní chování gen Z na trhu s luxusním zbožím
Viktorie Oderská -
Nákupní chování vybraných skupin obyvatel města Tachova
Kateřina AUBRECHTOVÁ -
Nákupní chování vybraných skupin obyvatel města Tachova
Kateřina AUBRECHTOVÁ -
Vliv produktového copywritingu na nákupní chování zákazníků v e-shopech Alza.cz, Mall.cz, parfums.cz
Lucie Ságnerová -
Reklama a její vliv na nákupní chování
Kateřina Čechurová