Vendula Kejřová
Bachelor's thesis
Marketingová strategie obchodního centra
Marketing strategy of a shopping centre
Abstract:
Cílem této bakalářské práce, jejíž tématem je Marketingová strategie obchodního centra, je na základě vlastního výzkumu zhodnotit stávající marketingovou strategii obchodního centra Forum Ústí nad Labem, a následně navrhnout možné způsoby jejího vylepšení. První část práce je zaměřena na teoretické pojetí marketingové strategie spolu s dílčími částmi. Je zde věnována pozornost vymezení obchodních center …moreAbstract:
The aim of this bachelor thesis, the topic of which is Marketing strategy of a shopping centre, is to analyse the current marketing strategy of the shopping centre Forum Ústí nad Labem and based on own research suggest possible ways to improve it. First part of the thesis focuses on theoretical approach of marketing strategy with its important components. The paper also focuses on SC classification …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 6. 2020
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/82765
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2021
- Supervisor: Jiří Zeman
- Reader: Veronika Mokrejšová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/82765
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Marketingová komunikace Centra dezinfekce firmy A.M.I. - Analytical Medical Instruments, s.r.o.
Nikola Kačírková -
Moderní nástroje marketingové komunikace
Aneta Archlebová -
The Application of Marketing-Driven Management Instruments within the Company Mobilkom, a.s.
Aleš Polák -
Moderní marketingové nástroje v internetu
Petra Vlčková