Spokojenost zákazníků po změně věrnostního programu – Aneta Hrubešová
Aneta Hrubešová
Master's thesis
Spokojenost zákazníků po změně věrnostního programu
Consumer satisfaction after relaunch of customer-loyalty program
Abstract:
Hlavním cílem diplomové práce je na základě dotazníkového šetření zhodnotit spokojenost zákazníků s věrnostním programem dm-drogerie Active beauty svět výhod a navrhnout možná doporučení, která by přispěla k jeho zlepšení. Teoretická část se zabývá úvodem do problematiky péče o zákazníka, spokojenosti a zákaznické věrnosti. V následující části je popsána situace na maloobchodním a drogistickém trhu …moreAbstract:
The main goal of this diploma thesis is to analyse the customer satisfaction with the loyalty program Active beauty and to propose some improvement suggestions. The theoretical part is focused on the issue of the customer care, customer satisfaction and loyalty. In the following part is described the situation in the retail market and chemist's market in the Czech Republic. Subsequently is introduced …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 1. 2009
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/14653
Thesis defence
- Date of defence: 9. 9. 2009
- Supervisor: Marcela Zamazalová
- Reader: Libuše Kališová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/14653
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Věrnostní program jako klíčová součást marketingová strategie
Adriana Sadílková -
Věrnostní program vybrané organizace
Danuše Bradáčová -
Věrnostní program jako nástroj pro budování loajality zákazníka
Gabriela Kolářová -
Věrnostní program značky ZetSet
Pavlína Manová -
Marketingová strategie společnosti Aeroflot se zaměřením na věrnostní program Aeroflot bonus
Irina Tertychnaya -
Věrnostní program jako nástroj podpory prodeje na trzích B2B
Kateřina Hrubešová -
Loajalitní program obchodu s oděvy
Kristýna Topičová -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingové strategie
Kateřina Hofmanová