Spokojenost zákazníků po změně věrnostního programu – Aneta Hrubešová
Aneta Hrubešová
Diplomová práce
Spokojenost zákazníků po změně věrnostního programu
Consumer satisfaction after relaunch of customer-loyalty program
Anotace:
Hlavním cílem diplomové práce je na základě dotazníkového šetření zhodnotit spokojenost zákazníků s věrnostním programem dm-drogerie Active beauty svět výhod a navrhnout možná doporučení, která by přispěla k jeho zlepšení. Teoretická část se zabývá úvodem do problematiky péče o zákazníka, spokojenosti a zákaznické věrnosti. V následující části je popsána situace na maloobchodním a drogistickém trhu …víceAbstract:
The main goal of this diploma thesis is to analyse the customer satisfaction with the loyalty program Active beauty and to propose some improvement suggestions. The theoretical part is focused on the issue of the customer care, customer satisfaction and loyalty. In the following part is described the situation in the retail market and chemist's market in the Czech Republic. Subsequently is introduced …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 1. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/14653
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 9. 2009
- Vedoucí: Marcela Zamazalová
- Oponent: Libuše Kališová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/14653
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Věrnostní program jako klíčová součást marketingová strategie
Adriana Sadílková -
Věrnostní program vybrané organizace
Danuše Bradáčová -
Věrnostní program jako nástroj pro budování loajality zákazníka
Gabriela Kolářová -
Věrnostní program značky ZetSet
Pavlína Manová -
Marketingová strategie společnosti Aeroflot se zaměřením na věrnostní program Aeroflot bonus
Irina Tertychnaya -
Věrnostní program jako nástroj podpory prodeje na trzích B2B
Kateřina Hrubešová -
Loajalitní program obchodu s oděvy
Kristýna Topičová -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingové strategie
Kateřina Hofmanová