Vliv marketingové komunikace na zdravý životní styl české společnosti – Bc. Jana Foukalová
Bc. Jana Foukalová
Master's thesis
Vliv marketingové komunikace na zdravý životní styl české společnosti
The Impact of Marketing Communication on a Healthy Lifestyle in the Czech Society
Abstract:
Diplomová práce pod názvem „Vliv marketingové komunikace na zdravý životní styl české společnosti“ ve své teoretické části charakterizuje oblast zdravého životního stylu. Klade zde důraz na vliv médií a marketingové komunikace jednotlivých firem na spotřební chování a z něj vycházející životní styl společnosti. Zvláštní pozornost je věnována rozdílu vlivu syntetických a přírodních látek nacházejících …moreAbstract:
The thesis entitled "The impact of marketing communication on a healthy lifestyle of the Czech society" in its theoretical part describes healthy lifestyle. It puts the emphasis here on the influence of media and marketing communication of the companies on consumer behavior and the resulting lifestyle company. Particular attention is paid to the differences of the effects of synthetic and natural substances …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2014
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/ozohd/
Thesis defence
- Date of defence: 5. 6. 2014
- Supervisor: prof. Ing. František Zich, DrSc.
- Reader: PhDr. Petra Anýžová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Online marketingová komunikace vybraného e-shopu
Anna Podstawková -
Uptake of Per- and Polyfluoroalkyl Substances (PFAS) by Plants
Saša Žůrková -
The Effect of external regulatory substances application on the progamic phase of male gametophyte development
Mohamed Noman