Bc. Jan Machalica

Master's thesis

Analýza postojů zákazníků k privátním značkám

Analysis of customer attitudes to private brands
Abstract:
Cílem diplomové práce je popsat a vyhodnotit postoje zákazníků k privátním značkám vybraného obchodního řetězce a navrhnout doporučení, která povedou k upevnění či větší úspěšnosti těchto privátních značek na českém trhu. V práci jsou využita dostupná sekundární data a zároveň také data primární. Jsou vymezena teoretická východiska zkoumané problematiky, charakteristika zkoumaného subjektu, praktické …more
Abstract:
The aim of the thesis is to describe and evaluate the attitudes of customers to private brands of the selected retail chain and to propose recommendations that will lead to the consolidation or greater success of these private brands on the Czech market. The diploma thesis will use available secondary data and also primary data. The theoretical basis of the researched issues, the characteristics of …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 10. 6. 2022
  • Supervisor: Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D.
  • Reader: doc. Ing. Halina Starzyczná, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné