Bc. Jan Machalica

Master's thesis

Analýza postojů zákazníků k privátním značkám

Analysis of customer attitudes to private brands
Anotácia:
Cílem diplomové práce je popsat a vyhodnotit postoje zákazníků k privátním značkám vybraného obchodního řetězce a navrhnout doporučení, která povedou k upevnění či větší úspěšnosti těchto privátních značek na českém trhu. V práci jsou využita dostupná sekundární data a zároveň také data primární. Jsou vymezena teoretická východiska zkoumané problematiky, charakteristika zkoumaného subjektu, praktické …viac
Abstract:
The aim of the thesis is to describe and evaluate the attitudes of customers to private brands of the selected retail chain and to propose recommendations that will lead to the consolidation or greater success of these private brands on the Czech market. The diploma thesis will use available secondary data and also primary data. The theoretical basis of the researched issues, the characteristics of …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2022
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/l715l/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2022
  • Vedúci: Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D.
  • Oponent: doc. Ing. Halina Starzyczná, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné