Podpora prodeje jako účinný nástroj marketingové komunikace – Bc. Monika Bačová
Bc. Monika Bačová
Master's thesis
Podpora prodeje jako účinný nástroj marketingové komunikace
Sales promotion as an effective marketing communication tool
Abstract:
Tato závěrečná práce bude obsahovat teoretickou a praktickou část, které budou spolu vzájemně provázané, a které se stanou průnikem do oblasti podpory prodeje, která je součástí celku zvaný marketingová komunikace. Teoretická část práce nejdříve charakterizuje jasně a stručně marketing a marketingovou komunikaci. Poté bude definována podpora prodeje, bude popsán její význam a cíle. Budou charakterizovány …moreAbstract:
This final work will include theoretical and practical part, which will be interconnected together, and become penetration in sales support, which is part of the whole called marketing communication. The theoretical part describes the first clear and concise marketing and marketing communications. It will then be defined as sales promotion, will be described its importance and objectives. Will be characterized …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 9. 2015
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/y2hq5/
Thesis defence
- Date of defence: 4. 11. 2015
- Supervisor: Mgr. Miloslava Kykalová
- Reader: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Věrnostní program jako klíčová součást marketingová strategie
Adriana Sadílková -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingové strategie
Renata Pithardová -
Analysis of current ŠKODA AUTO loyalty incentives and insights for a future loyalty strategy
Kevin Hargas -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingové strategie
Kateřina Hofmanová -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingová strategie
Daniel Rosa -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingová strategie
Šárka Jodlová -
Věrnostní program podnikatelského subjektu
Petra Konečná -
Věrnostní program jako marketingová strategie
Karolína Jurčeková