Metody a techniky podpory prodeje - spotřebitelské soutěže – Ing. Anfisa Klokava
Ing. Anfisa Klokava
Bachelor's thesis
Metody a techniky podpory prodeje - spotřebitelské soutěže
Methods and Techniques in Sales Promotion – Consumer Contest
Anotácia:
Práce se zabývá spotřebitelskou soutěží z hlediska marketingu a legislativy. Cílem práce je navržení vlastního řešení pro zadávání spotřebitelských soutěží tak, aby byly úspěšné a efektivní. Bakalářská práce má dvě hypotézy. Na základě první hypotézy se lze domnívat, že spotřebitelé mají ke spotřebitelským soutěžím spíše negativní než pozitivní vztah. Další hypotézou je následující tvrzení: význam …viacAbstract:
The work is dealing with the consumer contest in terms of marketing and legislation. The aim is to design a custom solution for entering consumer contest in order it to be successful and effective. The work has two hypotheses. Based on the first hypothesis, it can be assumed that consumers have to consumer contest negative rather than a positive attitude. Another hypothesis is the following statement …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/t4tcf/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2013
- Vedúci: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
- Oponent: Ing. Tereza Dvořáková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Vliv marketingové komunikace na spotřebitelské chování
Eva Uhrinová -
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Veronika Podlahová -
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Dáša Michlová -
Projevy dlouhodobého působení marketingové komunikace na českou populaci
Kateřina Melmuková -
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Anna Dolejšová -
Marketingová komunikace vybraného podniku
Dominik Müller -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
Jan Králík -
Marketingová komunikace jako součást životního stylu
Veronika Nožičková