Utilizing Virtual Reality in the Restaurant Industry in order to Increase Sales – AmirAbbas Mirakhorloo
AmirAbbas Mirakhorloo
Diplomová práce
Utilizing Virtual Reality in the Restaurant Industry in order to Increase Sales
Abstract:
In recent years, virtual reality technology has grown in acceptance and use across a range of industries, from entertainment and education to healthcare and engineering. Although virtual reality (VR) might be advantageous for restaurants, there hasn't been a lot of study on how it might be used in this sector. Given the advantages that virtual reality technology might bring to restaurants, this is …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Tereza Balcarová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MIRAKHORLOO, AmirAbbas. \textit{Utilizing Virtual Reality in the Restaurant Industry in order to Increase Sales}. Online. Diplomová práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/q2ul7l/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
Marketing Communication of Hospitality Facility Focusing on Congress
Nikola Mikéciová -
The Tools of Marketing Communication and their Development in the History
Egor Lykov -
MARKETING COMMUNICATION MIX OF THE SELECTED REGION
Valeria Melynicsenko -
Brand loyalty in the restaurant industry: The importance of total customer benefit.
Polina Shumilova -
A study on service quality at Masala Andel Indian Restaurant
Niyati Parekh -
Impact of COVID-19 on the restaurant business in Almaty (a case study)
Aida Yerkin -
Restaurant with classical music concerts: Developing a business plan
Romain Wagner -
Virtual Humans: Immersive Virtual Reality in Psychological Research
Alžběta Šašinková
Název
Vložil
Vloženo
Práva