Marketingový mix vybrané neziskové organizace – Bc. Arnošt Petráček
Bc. Arnošt Petráček
Bachelor's thesis
Marketingový mix vybrané neziskové organizace
Anotácia:
Bakalářská práce je zaměřena na aplikaci nástrojů marketingového mixu ve společnosti Ledax, o. p. s., a následnou analýzu těchto nástrojů s cílem navrhnout opatření ke zlepšení marketingové komunikace ve společnosti. Práce je strukturována na teoretickou a aplikační část. V teoretické části jsou uvedeny informace o marketingu obecně. V bakalářské práci jsou uvedeny definice a informace o neziskovém …viacAbstract:
The Bachelor Theses focuses on the application of the tools of the marketing mix in the company Ledax o. p. s. and the follow-up analysis of these. The aim of the work is to propose such measurements which would improve the marketing communication in the company. Th thesis is divided into a theoretical and an application part. The theoretical section summarizes general information on marketing. There …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/jbk16/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 9. 2019
- Vedúci: prof. Ing. Jan Váchal, CSc.
- Oponent: Ing. Petra Matoušková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Administration and Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix letecké údržbové organizace
Čeganová Čeganová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku (organizace) – projektová studie
Ladislav Sadílek -
Marketingový mix organizace
Michaela Ošlejšková -
Marketingový mix vybrané organizace
Tereza Navrátilová -
Marketingový mix vybraných výrobních podniků
Filip Kuželka -
Marketingový mix vybrané sportovní organizace-implementace marketingového mixu v golfovém klubu
Pavel Burda -
Marketingový mix vybrané sportovní organizace-implementace marketingového mixu v golfovém klubu
Pavel Burda -
Marketingový mix vybrané sportovní organizace-implementace marketingového mixu v golfovém klubu.
Pavel Burda