Chování spotřebitele na trhu vzdělávání – Bc. Hana Balabánová
Bc. Hana Balabánová
Bakalářská práce
Chování spotřebitele na trhu vzdělávání
Consumer Behaviour on Education Market
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu chování spotřebitele v oblasti středních a vysokých škol a jeho rozhodování na trhu vzdělání. Cílem práce je zjistit, jaké jsou preference spotřebitelů při výběru vysoké školy, které faktory ovlivňují chování spotřebitele, nákupní rozhodovací proces studentů středních škol a navrhnout doporučení pro subjekty působící na trhu vzdělání. Ke zkoumání spotřebitelského …víceAbstract:
Bachelor thesis is focused on the analysis of consumer behavior in secondary schools and universities, and its decisions on market education. The aim is to determine what are the preferences of consumers when choosing a college, which factors influence consumer behavior, buying decision process of high school students and propose recommendations for market operators training. To examine consumer behavior …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/qea1b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2016
- Vedoucí: Ing. Jiří Urbánek, Ph.D.
- Oponent: Ing. Jaroslav Grégr
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Organizace a řízení malých a středních firem
Práce na příbuzné téma
-
Slevy a nákupní chování současného spotřebitele
Ivana Eliášová -
Chování spotřebitele na trhu realit a marketingová doporučení firmám v odvětví
Regína Fílová -
Vliv nákupního chování spotřebitele pro přípravu projektů Category managementu v kategorii pracích prostředků
Jana Hájková -
Chování spotřebitele v lázeňství
Adam Nácovský -
Obal jako marketingový nástroj a jeho vliv na chování spotřebitele
Šárka Lagronová -
Chování spotřebitele na konkrétním trhu
Pavla Šimonová -
Vliv marketingového mixu na chování spotřebitele
Monika Peňázová -
Bezobalový prodej a chování spotřebitele
Jaroslava Bařinová