Analýza konkurenceschopnosti pizzerie PIZZABURGER – David Vaňhara
David Vaňhara
Bachelor's thesis
Analýza konkurenceschopnosti pizzerie PIZZABURGER
Competitive Analysis of Pizzeria PIZZABURGER
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá otázkou konkurenceschopnosti pizzerie PIZZABURGER sídlící ve Zlíně. Cílem teoretické částí této bakalářské práce je zpracovat poznatky z oblastí zabývajících se konkurenceschopností, především tedy z marketingu. Cílem praktické části je využít těchto znalostí k prozkoumání konkurenceschopnosti pizzerie. Do analyzování je zahrnuto dotazníkové šetření, jeho vyhodnocení a využití …moreAbstract:
The bachelor thesis aims to scrutinize competitiveness of the pizzerie PIZZABURGER, which is situated in Zlín. The purpose of the theoretical part is to elaborate knowledge from the area of competitiveness, primaly from marketing. The target of the practical part is to use this knowledge for ascertaining the competitiveness of the pizzerie. The analysis consists of a questionnaire, its evaluation and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2015
Accessible from:: 15. 5. 2015
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Vaňhara, David. Analýza konkurenceschopnosti pizzerie PIZZABURGER. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 15.5.2015
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 15. 5. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics
Theses on a related topic
-
Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Marie Suchánková -
Strategická analýza vnějšího prostředí konkrétního podniku s využitím Porterova modelu pěti sil.
Markéta Albrechtová -
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Analýza lyžařského areálu jako podklad k rekonstrukci hotelu v lyžařském prostředí
Adam Klíma -
Strategická analýza a tvorba strategie
Markéta Žilková -
Analýza marketingových komunikačních nástrojů ve společnosti Hama s.r.o.
Tom Trepeš -
Marketingový plán
Natália Velinská -
Marketingový plán zemědělského podniku Farmy Hamouz
Monika Hamouzová