Adam Chovanec

Bakalářská práce

Marketingová optimalizace vybraného podniku

Marketing Optimization of Selected Company
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje tématu marketingové optimalizace vybraného podniku. Teoretická část práce se věnuje marketingové strategii STP (seg-mentace, targeting, positioning), marketingovému mixu 4P a PESTLE analýze. Praktická část již rozebírá konkrétní podnik, kde autor využívá poznatky získané v teoretické části. Součástí práce je rovněž porovnání vybraného podniku s konkurenčními podniky a zpracování …více
Abstract:
The main theme of the bachelor thesis is the marketing optimalization of the selected company. Marketing strategy STP (segmentation, targeting, positioning), marketing mix 4P and PESTLE analysis are described in the theoretical part of the thesis. In the practical part, the author uses knowledge from the theoretical part to analyze the selected company. There is also a comparison of the chosen company …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2022
  • Vedoucí: Ing. Martin Cenek, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Ladislava Kuchynková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masarykova univerzita

Ekonomicko-správní fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Podniková ekonomika a management / Podniková ekonomika a management