Adam Chovanec
Bachelor's thesis
Marketingová optimalizace vybraného podniku
Marketing Optimization of Selected Company
Abstract:
Bakalářská práce se věnuje tématu marketingové optimalizace vybraného podniku. Teoretická část práce se věnuje marketingové strategii STP (seg-mentace, targeting, positioning), marketingovému mixu 4P a PESTLE analýze. Praktická část již rozebírá konkrétní podnik, kde autor využívá poznatky získané v teoretické části. Součástí práce je rovněž porovnání vybraného podniku s konkurenčními podniky a zpracování …moreAbstract:
The main theme of the bachelor thesis is the marketing optimalization of the selected company. Marketing strategy STP (segmentation, targeting, positioning), marketing mix 4P and PESTLE analysis are described in the theoretical part of the thesis. In the practical part, the author uses knowledge from the theoretical part to analyze the selected company. There is also a comparison of the chosen company …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2022
Identifier:
https://is.muni.cz/th/tethz/
Thesis defence
- Date of defence: 13. 6. 2022
- Supervisor: Ing. Martin Cenek, Ph.D.
- Reader: Ing. Ladislava Kuchynková, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / field:
Business Management / Business Management
Theses on a related topic
-
Politický marketing a volební kampaně v ČR
Karolína Šašková -
Segmentace českých spotřebitelů podle vztahu ke stravování
Thuy Linh Nguyen -
Segmentace trhu snídaňových cereálií
Kamil Krupka -
Positioning novozélandské čokoládovny Whittaker’s
Anna Vinohradská -
Inflation Targeting vs. Price level Targeting: Comparison in the DSGE Model
Jan Ježek -
Mobile application targeting emotional dysregulation in borderline patients
Martin Páleník -
Deep Learning for small RNA mediated targeting
Ján Krčmář -
Segmentace a targeting v DM praxi konkrétního podniku
Jan Svoboda