Adam Chovanec

Bachelor's thesis

Marketingová optimalizace vybraného podniku

Marketing Optimization of Selected Company
Anotácia:
Bakalářská práce se věnuje tématu marketingové optimalizace vybraného podniku. Teoretická část práce se věnuje marketingové strategii STP (seg-mentace, targeting, positioning), marketingovému mixu 4P a PESTLE analýze. Praktická část již rozebírá konkrétní podnik, kde autor využívá poznatky získané v teoretické části. Součástí práce je rovněž porovnání vybraného podniku s konkurenčními podniky a zpracování …viac
Abstract:
The main theme of the bachelor thesis is the marketing optimalization of the selected company. Marketing strategy STP (segmentation, targeting, positioning), marketing mix 4P and PESTLE analysis are described in the theoretical part of the thesis. In the practical part, the author uses knowledge from the theoretical part to analyze the selected company. There is also a comparison of the chosen company …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2022
  • Vedúci: Ing. Martin Cenek, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Ladislava Kuchynková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta