Marketingová optimalizace vybraného podniku – Adam Chovanec
Adam Chovanec
Bachelor's thesis
Marketingová optimalizace vybraného podniku
Marketing Optimization of Selected Company
Anotácia:
Bakalářská práce se věnuje tématu marketingové optimalizace vybraného podniku. Teoretická část práce se věnuje marketingové strategii STP (seg-mentace, targeting, positioning), marketingovému mixu 4P a PESTLE analýze. Praktická část již rozebírá konkrétní podnik, kde autor využívá poznatky získané v teoretické části. Součástí práce je rovněž porovnání vybraného podniku s konkurenčními podniky a zpracování …viacAbstract:
The main theme of the bachelor thesis is the marketing optimalization of the selected company. Marketing strategy STP (segmentation, targeting, positioning), marketing mix 4P and PESTLE analysis are described in the theoretical part of the thesis. In the practical part, the author uses knowledge from the theoretical part to analyze the selected company. There is also a comparison of the chosen company …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2022
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/tethz/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2022
- Vedúci: Ing. Martin Cenek, Ph.D.
- Oponent: Ing. Ladislava Kuchynková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / odbor:
Business Management / Business Management
Práce na příbuzné téma
-
Politický marketing a volební kampaně v ČR
Karolína Šašková -
Segmentace českých spotřebitelů podle vztahu ke stravování
Thuy Linh Nguyen -
Segmentace trhu snídaňových cereálií
Kamil Krupka -
Positioning novozélandské čokoládovny Whittaker’s
Anna Vinohradská -
Inflation Targeting vs. Price level Targeting: Comparison in the DSGE Model
Jan Ježek -
Mobile application targeting emotional dysregulation in borderline patients
Martin Páleník -
Deep Learning for small RNA mediated targeting
Ján Krčmář -
Segmentace a targeting v DM praxi konkrétního podniku
Jan Svoboda