Les éléments de la pédagogie Montessori dans l'enseignement du FLE au collège – Bc. Amálie Vojáčková
Bc. Amálie Vojáčková
Diplomová práce
Les éléments de la pédagogie Montessori dans l'enseignement du FLE au collège
Elements of Montessori pedagogy in the teaching of French as a foreign language in lower secondary schools
Abstract:
The thesis focuses on the use of Montessori pedagogy in the teaching of French language at the second level of primary schools. The main aim of the thesis is to create a set of teaching tools and then describe how the tools can be used in class. The theoretical part of the thesis is based on the study of the literature and is devoted to defining and describing the basic concepts and topics relevant …víceAbstract:
Diplomová práce je zaměřena na využití prvků Montessori pedagogiky ve výuce francouzského jazyka na druhém stupni základních škol. Hlavním cílem práce je vytvořit set výukových pomůcek a následně popsat, jak lze s pomůckami pracovat. Teoretická část práce vychází ze studia odborné literatury a věnuje se vymezení a popsání základních pojmů a témat důležitých pro tuto práci. Teoretická část práce se …více
Jazyk práce: francouzština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2024
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/e1thm/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2024
- Vedoucí: doc. Mgr. Václava Bakešová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Petra Suquet, M.A.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství francouzského jazyka pro základní školy / Učitelství francouzského jazyka pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Využití moderních výukových metod v didaktice francouzštiny na druhém stupni ZŠ
Andrea Tomanová -
Současný stav výuky francouzštiny v ČR: srovnávací studie klasických a alternativních metod
Alena KADLECOVÁ -
Alternative Education Focusing on Dalton Plan
Jana Melkusová -
Alternativní školství kritickýma očima, vzdělávání pro budoucnost
Adéla Němcová -
Využívání principů Montessori v rodině u žáků z Montessori předškolních vzdělávacích zařízení
Marie Mikolášová -
Základní principy Montessori pedagogiky v současné montessori literatuře
Nelly BAGAROVÁ -
Principy Montessori pedagogiky v Montessori mateřské škole
Jana Šenkýřová -
Uplatňování principů Montessori pedagogiky na Montessori základních školách
Anna Holíková